mp3 indir dinle ceza fark var yükle download klip izle 2009 bedava ücretsiz

Ebru Gündeş – Kızıl Mavi mp3 indir dinle

Posted on: February 14, 2009

Gittin boynumu büktün
Nasıl üzüldüm nasıl üzüldüm nasıl üzüldüm bilemezsin
Uyandım bir sağa döndüm bir sola döndüm deliye döndüm
Görsen ölürdün, gidemezdin

Başımın ucunda tek kelimelik ayrılık
Büyük harflerle sessizce çıkmış gitmiş
Elinde tuttuğun karar bense sanık
Cezam müebbet aşk tek sorun yalnızlık

Biraz kızıl biraz mavi
Yalnızlığın asil rengi
Gün batmadan dönsen bari
Keşke dedim duymadın mı

Biraz kızıl biraz mavi
Yalnızlığın asil rengi
Gün batmadan dönsen bari
Keşke dedim duymadın mı
Sana dedim duymadın mı

İndir – Download

Leave a Reply

