mp3 indir dinle ceza fark var yükle download klip izle 2009 bedava ücretsiz

Ebru Yaşar ft İsmail YK – Seviyorum Seni mp3 indir dinle

Posted on: February 14, 2009

Aklıma gelir birden
Hiç beklemediğim bir anda aniden
Anılar kopmaz benden
beni aglatan onlar anılar zaten

Sımsıkı sarılmalar
sımsıçak bakışmalar
Her yerde hayalın var
Soyle senden nasıl bu can kopsun yar

Sevıyorum her şeyim sensin
Vazgecemem beni sen bilirsın
Seviyorum neden mi dersin
Senden baska sevılecek biri mi var

Aglarım birden
gözlerim doluyor aniden
Yüreğimde sızı
Kalbimde bin acı özlemekten
Sen benim canımsın
Hasretim aşkımsın
Her yerde hayalin var
Dinmeyen acım yaramsın

Seviyorum her şeyim sensin
Vazgecemem beni sen bilirsin
Seviyorum neden mi dersin
Senden başka sevilecek biri mi var

Şiir:
Kim bilir ne hallerdesin
Kim bilir hangi köşe bucak bir yerdesin
Yalvarsam koşup yanıma gelir misin
Beni eskisi gibi sever misin
Pişmanlığımı görup gözlerime bakıp afeder misin
Sensiz bir ölü gibiyim gülüm desem
Döner misin döner misin!

Seviyorum her şeyim sensin
Vazgecemem beni sen bilirsin
Seviyorum neden mi dersin
Senden başka sevilecek biri mi var

İndir – Download

Leave a Reply

